Salsabilason

Ia Gadis Kecilku,Ia Matahariku,Ia Mata Air Dari Surga...

Ya Allah, Engkau yang maha Pengasih lagi maha penyayang..
Padamu bersumber segala cinta dan kasih sayang..
Aku yang sendiri, aku yang telah kehilangannya..
Aku yang begitu merindukan segala-galanya darinya..

Ia gadis kecilku, Ia Putri mungilku, Ia Anakku..
Ialah matahariku, ialah cahayaku..
Pada dirinya terdapat segala kekuatanku..
Kekuatan yang membuat diri ini sanggup untuk melangkah lagi..

Ya Allah..Disini, didalam kesunyian ini..
Aku bersujud seraya memohon kepadamu..
Kembalikanlah Ia kedalam pelukanku kembali..
Kembalikan tangis dan tawanya kehadapan aku lagi..

Aku sangat menyayanginya, aku yang sangat merindukannya..
Kucurahkan seluruh harapan ini..
Hupasrahkan segalanya hanya kepada-Mu Ya Allah..
Sumber segala Cinta dan Kasih sayang Alam semesta..

0 komentar:

Posting Komentar

About this blog

Kupersembahkan setiap untaian kata ini untuknya, walaupun hanya menyisakan sedikit kenangan dengannya, namun bagiku itu sangat berarti...Rinduku Padanya, Gadis Kecilku..Ialah Surgaku..